fredag 11. oktober 2013

Ull er gull

Ullklær må man ha når man er mye ute å leker seg i barnehagen! Storesøster er litt varm av seg og dermed ble ikke de tjukke klærne jeg strikka til forrige vinter brukt! Tenkte det var en smal sak å finne genser i str. 3 år i babyull med ranglan eller rundfelling, men der tok jeg kraftig feil! Det finnes nesten ikke oppskrifter å oppdrive med de kriteriene! Til slutt fant jeg denne genseren som jeg strikket i Lanett. 


Sammen med genseren ble det en ullbukse også, den er litt lang i beina slik at den forhåpentligvis varer en liten stun (det er nemlig evighetsarbeid å strikke klær til "stor" jente i babyull, uendelig mange masker...) tror denne er ca 4 år, men med snøring i livet passer den i vinter også.


Produkt nr. 48 & 49 - Ullgenser & bukse str. 3 år i genser & 4 år i bukse
Garn: Lanett
Pinner # 2,5 & 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥