mandag 18. mars 2013

Selbustrikk

Den største prinsessa trengte nye votter og etter å ha bladd i forskjellige oppskrifts hefter og bøker fant jeg til slutt en oppskrift jeg likte! Denne oppskrifta er hentet fra boka "Selbuvotter", der finner du mange fine oppskrifter som skulle passe for alle og enhver uansett smak og behag!

Garnlageret ble noen gram mindre ettersom jeg brukte restegarn... Vottene lå klare på badet da den nye eieren sto opp på morgenen og ble vist tatt på med det samme! Disse er passe tynne og har falt i smak til en bestemt liten frøken som absolutt ikke vil ha på seg votter! Fulltreffer til meg!! 

Dette er forresten de første selbuvottene jeg har strikket, dvs jeg har strikket babyvotter uten tommel og med en liten stjerne på tidligere, men aldri noen skikkelige med tommel og ordentlig mønster.



Produkt nr. 22 - Selbuvotter str 2-3år
Garn: Lanett
Pinner # 2,5

1 kommentar:

  1. Hei.
    Dumpa innom og oppdaga plutselig at bloggen min nesten øverst i bloggrollen din, så gøy! Tusen tusen takk :) Du er jammen meg flink og strikke, likte virkelig den hettejakka, flinka! Gratulerer med nok ei lita prinsesse, vart heilt rørt når eg las om fødselen din. Masse masse lykke til!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥