onsdag 20. mars 2013

Litt UFO igjen

I det siste har jeg strikket litt på denne UFO puta som jeg begynte med i fjor! Likte absolutt ikke garnet den er strikke i, kunstfiber er vist ikke noe for meg... Skulle så mye heller ha ønsket at jeg strikket denne i deilig og myk ull! Men gjort er gjort, og jeg gjentar ikke den feilen! Denne får bli en hytte-pute, den er god å ligge på, bare ikke så god å strikke =)

Fram & bakside er helt lik....

Produkt nr. 23 - Strikket flettepute
Garn: Oda (50%ull 50%akryl)
Pinner # 6

2 kommentarer:

  1. Puta ble veldig fin! Men enig med deg, det er bedre å strikke med "ordentlig" garn!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Jeg er også enig med deg. Nydelig pute uansett garn da.
    Har strikket 2 Mariusputer på bestilling,har en pute igjen.
    Oppdragsgiver har kjøpt et fryktelig garn.
    Nå strever jeg med å starte på den den siste.....

    Ha en flott påske.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥