fredag 18. januar 2013

Hjerteteppe

Hjerteteppe til baby'n på pinnene! Denne gangen bruker jeg fra garnlageret, håper bare jeg har nok garn og ikke går tom helt på slutten!! Fant mønsteret via "strikkesida" på facebook, der er det SÅ mye fint. Er vist mange som har laget dette til sine små, jeg strikket med litt tykkere garn og pinner så det blir kanskje litt stort, men det får gå ;0)


Fargen på bildet er VELDIG missvisende, skal prøve å få tatt noen sjikkelige bilder når teppet begynner å bli ferdig! 

3 kommentarer:

  1. Sååå fint!! Vanskelig å strikke?

    Jeg har strikket mariusgenser til hunden nå, ligger bilde på strikkesida, flott side det der :D

    Ha en finfin helg!
    Klemmer♥

    SvarSlett
  2. Dette teppet er så fint! Må strikkes en gang.

    SvarSlett
  3. Ikke vanskelig nei, bare rette og vrange masker :-) enkelt å finne rytmen i mønsteret!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥