lørdag 12. januar 2013

Cupcakes!

Jeg og prinsessa har laget vente-cupcakes i dag! Hva venter jeg på? Tja, på at tida skal gå slik at mannen kommer hjem fra jobb, til det blir leggetid for prinsessa og stille i huset, til baby'n i magen har lyst til å komme ut... Det er alltids noe å vente på ;0) Prinsessa ville bare spise kremen og ikke selve muffinsen, men jeg synes muffinsene ble kjempegode! Farlig gode!! Bananmuffins , Mmmmm......


Jeg brukte denne oppskriften fra Cacas, det ble ca. 36 stk! 
Bananmuffins: 2 moste bananer og 4 dråper mandel-essens.
For at muffinsene ikke skal flyte utover har jeg papirformene oppi slike fine muffinsformer og steker de på rist i ovnen.

På toppen hadde jeg smørkrem som du finner her. Det ble bare nok til 1/4 av muffinsene, så dersom du vil ha krem på alle må du lage MASSE krem! Det går med en hel del til slike som jeg lagde! For å få en fin lillafarge tilsatte jeg BITTELITT lilla pastafarge. Det er helt utrolig hvor lite farge man trenger! Jeg pyntet med noen hvite- og noen sølvkuler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥