fredag 28. desember 2012

Marius til familiens minste

Energinivået har kommet seg over på pluss siden og strikkelysta er tilbake! Ullbuksa begynte jeg på tidlig i desember, men jeg har måtte tatt flere pauser fra strikkinga. Nå er endelig både bukse, genser og sokker ferdig strikket!! Litt vanskelig å ta bide av prisessa med klærne på, ettersom hun var på tur ut for å leke i snøen, hadde hun slettes ikke den store tolmodigheta til overs for fotografering!
 
 
Jeg kjøpte den garnmengden som var oppgitt i oppskrifta til Mariusgenseren, men fikk MASSE garn til overs, så kanskje vanker det en matchende lue etterhvert også.
 

 
Produkt nr. 67 & 68  - Mariusgenser & ullbuks str. 2 år
Garn: Lanett (babyull)
Pinner # 2 & 2,5
 
 

3 kommentarer:

  1. Så fin dress, og så godt som vesla kledde den fargen! :) Mvh Ragnhild

    SvarSlett
  2. Kjempefint sett i nydelige farger! Godt du har fått tilbake strikkelysta. Da blir det nok lue fortere enn svint, tenker jeg.
    Jeg har julelotteri på bloggen min nå i tilfelle du har lyst til å bli med.

    Fortsatt fin romjul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Vakkert sett på nydelig momo-jente.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥