torsdag 8. november 2012

Uglevotter

Da har jeg endelig rotet meg til å strikket et par uglevotter jeg også! Lurer på om det er noe tull med oppskrifta, jeg fikk en liten feil på høyre øre, PÅ BEGGE VOTTENE...!
 
Tjukke og gode votter slik som Twilight vottene, men jeg likte passformen på Twilight- bedre enn på uglevottene. Jeg strikket også votten 5 runder kortere enn det sto i oppskrifta, da passa de helt perfekt ;0)
 
 
Produkt nr. 60  - Uglevotter "Give a hoot"
Garn: Viking alpakka superfine
Pinner # 5
 

1 kommentar:

  1. Nydelig farge på uglevottene dine! Ser du har brukt samme oppskrift som meg, men jeg er fornøyd med "ørene mine". Kjempeartige votter å strikke synes jeg.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥