mandag 3. september 2012

Sveler!

Forrige uke fikk jeg prøvd den nye takka mi <3 amp="amp" av="av" baksten="baksten" ble="ble" en="en" endel="endel" ett="ett" falt="falt" for="for" fort="fort" ft="ft" hadde="hadde" haug="haug" hjelpe="hjelpe" i="i" ifm="ifm" inviterte="inviterte" irket="irket" jeg="jeg" kaffe="kaffe" karer="karer" kj="kj" kkenet.="kkenet." l="l" like="like" liten="liten" med="med" nbsp="nbsp" nesten="nesten" om="om" opp="opp" p="p" par="par" renoveringa="renoveringa" smak="smak" som="som" spist="spist" stekte="stekte" sterke="sterke" svele="svele" sveler="sveler" takk="takk" tunge="tunge"> 
Jeg bruker den oppskrifta som står på baksiden av natron pakken (fra Idun), men jeg bruker bare halvparten av hornsaltet, jeg liker ikke den stramme lukta og smaken av hornsalt man får ved å bruke like mye som det står i oppskriften.
 
Mannen har handlet inn litt mer kulturmelk til meg, så etter hvert når jeg roter meg til må jeg få prøvd å steke en ladning til å putte litt i fryseren ;0) Deilig & ikke minst praktisk å ha liggened, åsså smaker de som nystekte selv om de har vært frosset.
 
 
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥