torsdag 20. september 2012

Dorthe i farta...

Da har jeg endelig begynt på Dorthe Skappel genseren jeg også! Nå begynner det faktisk å ligne noe her! 50cm av bakstykket er ferdig, så nå er det vel bare å måle seg selv for å finne riktig lengde... Hører den siger litt etterhvert som den brukes, så må kanskje ikke ha den alt for lang! Hmmm...
 
 
Deilig og myk blir den, det er helt sikkert! Og varm! Passer meg helt yppelig, jeg sitter under pleddet og fryser mens det er 24 grader inne... Liker å tro det er lavt blodtrykk som har skylda, så det skal bli deilig å kle på seg dette "pleddet" av en genser så snart den blir ferdig!
 
Mens jeg sitter å fryser har prinsessa fått feber og er heller litt rød i kinnene & blank på øynene ! Håper hun blir fort feberfri så hun blir frisk og rask i en fei! 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥