lørdag 30. juni 2012

Sommerkjole

Da har jeg hoppet i det og begynt på en sommerkjole str 2-3 år... Den er veldig stor ut! Tror ikke denne passer til Lilleknerten i år! Hun kommer til å svømme i den! Får bare kjappe meg så jeg får begynt på en ny og mindre etterpå!

Litt vanskelig å få fram fargen, men kjolen er lilla med hvit kant, strikket i mandarin petit!


Kjøpte meg en stikkebok på nett også og nå har den kommet i posten! Ikke alle oppskriftene falt i smak, men slik er det vel når man kjøper en hel bok!


Disse bamsene var bare helt utrolig sjønne!!

Har allerede strikket en slik bamse, men venter på pakke i posten med slike safety eyes,så barn ikke kan bite de av å få de i halsen! Handlet på en utenlandsk nettside, så jeg må vel bare finne fram tolmodigheta og vente enda litt....

Vi var en liten tur å handlet i dag, det resulterte bla. i ett par nye sko til meg.... Jeg likte de lilla best og samboer de rosa, så da ble det begge ;0)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥