lørdag 3. mars 2012

Hello Kitty ullbukse

Til tross for en voksende haug med UFO begynte jeg i går kveld på en Hello Kitty ullbukse til mamma's beste Lilleknerten <3 Kunne ikke dy meg da jeg fant bilde av denne på en blogg. Var desverre ingen oppskrift, men med utgangspunkt i en annen ullbukseoppskrift er det bare å føle seg fram med striper nedover beina! Hadde garnrester i garnlageret, kanskje ikke heeelt riktig rosafarger, men det får duge! Håper bare jeg har nokk av de rosa fargene........ Hadde masse hvitt i lageret etter ett misslykka forsøk på å strikke ett tynt teppe med hullmønster for ett par år siden! Jaja, ullbuksa varmer vel like godt ;0)

Buksen strikkes i dobbel tråd Viking babyull & pinner #4
Håper på at denne blir i str. 1-2år

Fargen er 300 hvit, men ser naturhvit ut på bildet, men den er altså hvit ;0)
361 mellomrosa & 364 lys rosa


Har akkurat delt av til beina & strikket 5 runder på den første foten! Får rote fram litt mer hvitt garn og fortsette videre i kveld =) Gleder meg til å se Lilleknerten i denne! Hun har jo begynt å gå rundt bord & gå bortover gulvet når hun skyver ting forran seg. Gå-bilen går desverre litt vel fort enda, siden det ikke er noe motstand på hjula, men da tar hun bare det hun finner! Buret til Chakra, gå tralla, den utslåtte høystolen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥