torsdag 22. desember 2011

Siste innspurt

Her i huset er det siste innspurt med konfekt laging, maling, klesvasking og div andre småting som skal gjøres like før jul.... Men en liten bloggepause må man unne seg mens lasagnen står i ovnen! Det meste er egentlig klart, her nå, men må vel vaskeover gulvene en siste gang i morgen før jule-gjestene kommer =) Med både hund & katt i hus blir det fort litt pels liggende på gulvet, noe som vises ekstra godt på Lilleknerten når hun åler seg bortåver gulvet!

Litt strikking er det alikevell blitt tid til på kvelden når roen har senket seg! En liten gutt ble født tidligere i desember så til han strikket jeg en duskelue! Og de lilla twilight vottene ble gitt bort til ei veninne, så da ble det nye lilla votter på meg, denne gang den korte modellen.

Produkt nr. 110 - Duskelue 6-12mnd
Garn: Dobbel tråd Viking babyull
Pinner # 4

Produkt nr. 111 - Lilla twilight votter
Garn: Vikin Alpakka
Pinner # 5

Disse vottene er helt umulig å få riktig fargegjenngivelse  på.......

1 kommentar:

  1. Bloggepausen min ble et besøk hos deg. Lekre votter du har strikket, og morsom lue. Og så den søte nissejenta i et tidligere innlegg! Tror jeg vil bli følger hos deg. Riktig god jul til deg og dine!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥