tirsdag 25. oktober 2011

Gave til meg!

Starter dagen med frokost (puffet havre som vant tv2's test av sunne frokostblandinger) & litt blogging!

I går kom nemlig mamma på besøk og hun hadde med seg en gave til meg! <3 Snille lille mamma'n min hadde strikket penvotter til meg! Og de passet helt perfekt til min lille hånd i str. 7... Selbuvottene er egentlig penvotter som skal brukes sammen med bunad, får bare håpe det ikke blir så kaldt 17.mai at jeg må finne fram vottene... Mamma er så flink til å strikke slike votter! Heldige meg har 2 par selbuvottter nå, ett i svart & ett par i natur :0D


Er de ikke fine!?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥