fredag 16. september 2011

Høstens favoritter

I går lovte jeg dere ett håndarbeidsinnlegg og det skal dere få! Tror jeg må starte med å beklage for dere at det er endel favoritter som går igjen, og igjen, og igjen, og at det dermed kanskje ikke er like spennende å lese bloggen, siden man ikke får noe ny inspirasjon....

Høstens favoritter ser ut til å bli; Tovede ullvotter, lokførerlue, bølgevotter og babysko!
Tenkte egentlig at jeg nesten var ferdig med disse favorittene for en liten stund, tenkte bare jeg skulle lage ett par votter til meg selv & ett par babysko til Lilleknerten, men sånn ble det ikke! (Har fremdeles til gode å lage de tingene som vi skal ha selv her i huset)

Ei venninne i Bergen ville ha ett sett til minstemann, så til henne ble det dette:


Produkt nr. 66 - Lokførerlue ca str. 44
Garn: Sandnes Duett
Pinner # 3,5 på lua, # 3 på brem & øreklaffer

Produkt nr. 67 - Babyboots (sålen måler 9 cm)
Garn: Sandnes Duett
Pinner # 3

Produkt nr. 68- Bølgevotter str. 4-6 mnd
Garn: Sandnes Duett
Pinner # 3
Til lagring i julegaveskapet ble det disse to:


Produkt nr. 69 - Lilla tovede damevotter
Garn: Dobbelt garn PT2
Pinner # 6

Produkt nr. 70 - Hvite tovede damevotter
Garn: Dobbelt garn PT2
Pinner # 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥