mandag 4. juli 2011

Lilleknerten!

Lilleknerten vokser så alt for fort, lillebabyen vår er jo nesten ikke noe baby lenger! Hun har blitt mer unge som roper & hyler, hermer etter lyder, ruller både fra mage til rygg og andre veien. Det er helt utrolig hvor fort de små utvikler seg og lærer seg nye ting! Jeg må vel bare hive meg på strikkepinnene utåver sommeren, så Lilleknerten har klær til høsten/ vinteren også! Hun våknet nemlig med avtrykk av rillestrikk i panna da hun hadde sovet duppen sin ute i vogna si med lue på, hihi! Er vel ikke annen løsning enn å lage nye luer da.....

Første lue ut er en ny spisslue! Hun er så søt i den! <3 Ser nesten ut som en liten ompa-lompa baby (fra charlie & sjokoladefabrikken) Hadde igjen litt garn fra jeg strikket jakke til henne, så nå matcher lue & jakke ;0)

 
Lilleknerten med ny jakke & lue...

Produkt nr. 48 - spisslue
Garn: Baby merino
Pinner # 3

2 kommentarer:

  1. Kjempesøt lue! :)Kan jeg spørre hvor du har fått tak i oppskriften?

    SvarSlett
  2. Tusen takk! oppskriften er en gratis oppskrift på engelsk, men den ligger oversatt på norsk på denne bloggen: http://mimounashobby.sprayblogg.no/270205200149_morsom_babyhatt.html

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥