mandag 18. juli 2011

Bestillinger!

Da jeg sto opp i går mårest kom samboer hjem fra en liten luftetur med Lilleknerten og han hadde fått bestilling på ett par calorimetrier ASAP! :0) Så da var det bare å finne fram garn & pinner å begynne! Ble bare ett i går, måtte gjøre ferdig ett par heklede grytkluter også,men i dag må det bli litt mer strikking. For da jeg leverte det første Calorimetriet nå i mårest fikk jeg beskjed om at det bare var å strikke flere! Så gøy at noen setter pris på det jeg lager! Får vel bare sette meg ned å strikke litt igjen da ;0)






Produkt nr. 51 - hvitt calorimetri
Garn: viking sportsragg
Pinner # 3,5

Nye lilla grytkluter til det "nye" kjøkkene vårt! Mangler bare å ha på de nye håndtakene & male pyntelista under overskapene så er kjøkkenet så godt som nytt...






Produnt nr. 52- lilla grytkluter
Garb: dobbelt garn Mor Aase
Heklenål # 3



1 kommentar:

  1. Så morsomt å få bestillinger! Lurer på at jeg må strikke calorimetry jeg også - har strikka et før, men det ble for lite :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥