tirsdag 8. februar 2011

VM-genseren

Skulle blogge om VM-genseren i går, MEN! Ken Tommy'n hadde lyst til å prøve den ene arma, i går kveld, som jeg nesten var ferdig med. Supert, han har virkelig snudd om og vil ha genseren ferdig så fort som mulig! Arma ble prøvd på og...OBS, den var lang!! Jeg kunne ikke sjønne hvordan arma kunne være så mye for lang.... Etter å ha endevent både strikkinga og mønsteret oppdaget jeg at jeg må ha misstolket oppskrifta, noe som gjorde at arma ble hele 8cm for lang!! Og jeg som nesten var helt ferdig med arma!! 8cm for lang arm går bare ikke så da var det bare å rekke opp hele mønsterborden + 25 runder.... Hurra! Lykken var vel at Ken Tommy spurte om å få prøve arma slik at jeg ikke hadde strikket den andre lik... Den andre arma er nemlig strikket paralelt med den som nesten var ferdig, så den var klar til å begynne på mønsterborden! Jeg ikke noe annet valg enn å rakke opp 25 runder på den også!

Startet dagen i dag med å rakke opp... og nå er jeg igang med mønsterborden IGJEN! Denne gangen MÅ det blir riktig! Måtte ta bilder av den arma som jeg nesten var ferdig med før jeg rakket den opp, så her er en liten smakebit på hvordan genseren blir....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥