tirsdag 1. februar 2011

Uke 39

Uke 39, en uke + 2 dager til termin! I dag har jeg faktisk sumlet meg til å pakke sykehusbagen... Da er det vel bare toalettsaker og det pappa'n skal ha med seg som må pakkes når baby'n melder sin ankomst.

Jeg har strikket en liten bomullsbukse til baby i mandarin petitt. Denne er egentlig en del av ett sett med jakke og lue. Lue ble aaaalt for stor, så den må jeg vist lage en til av i litt mindre utgave.... Både lue og jakke skal hekles, så vi får se om det blir noe av det...

Produkt nr. 12 - Bomullsbukse str. 3 mnd
Garn: Mandarin petitt
Pinner # 2,5 & 3
Heklenål nr. 2,5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥