onsdag 2. februar 2011

Litt sying

I dag har jeg puslett litt med symaskin og tro det eller ei så begynner den å bli litt mindre kranglen enn før... Eventuelt så begynner jeg å bli litt flinkere med maskinen... Baby trengte sengklær og i dag ble det i det minste ett sett, 80x100 cm + ett putetrekk. Tidligere i vinter fant jeg stoff med engelske blonder på hos Stoff & Stil! Perfekt til sengklær til Nurket i magen ♥ nå fikk jeg endelig brukt det!

Når jeg først var i gang prøvde jeg meg på en "strikkepose" av noen stoffrester jeg hadde liggende. Den ble jeg sjikkelig fornøyd med! Fikk lagd to lommer inni og en løpegang på toppen for å snøre sammen posen. Vi hadde en pakke med skolisser liggende, de ble helt perfekt til snor i løpegangen! Posen er ikke så veldig stor, men passer godt til mindre strikk/hekle prosjekter f.eks. ullsokker, sjal og lignende. Er plass til 2-3 garnnøster oppi + litt småting.

Produkt nr. 13 - Strikkemappe str. S
Stoff: Stoff & Stil + noen rester


Produkt nr. 14 - Sengsett 100x 80 + putetrekk
Stoff: Stoff & Stil og Huset Harmoni

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥