fredag 14. januar 2011

Noe nytt på babyrommet

Jeg har endelig rotet meg til å sy gardiner til babyrommet! Jeg har aldri laget gardiner med maljer før, så nå har jeg lært at antall maljer må være delelig på 2.... Bedre lykke neste gang! Nå må vi bare kjøpe rullegardin & sånne gardinholdere så gardinene ikke henger framfor vinduet & ovnen hele tiden!
Produkt nr. 3 - Gardiner til babyrommet
Stoff: Stoff & Stil

Mens jeg først hadde symaskina framme måtte jeg prøve meg på ett stelleunderlag osgå! Det gikk ikke like smertefritt, men det ble da helt OK resultat til slutt... I manko på noe serlig utvalg i stoff, ble det ett med kaffe sekker på! Tisselaken på den ene siden, for inni og kaffe stoffet på den andre siden. Alt sydd sammen med skråbånd! Underlaget kan brettes sammen og knytes med båndene! Dette må være helt supert å ha med seg til bleieskift når man er i farta!

Produkt nr. 4- Stelleunderlag
Stoff: Tisselaken og for fra Stoff & Stil + stoff fra en lokal butikk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥