fredag 7. januar 2011

Ikke lenge igjen...

til BABYEN kommer!

17 dager til mens termin (24.jan)
31 dager til min utregnede termin (7.feb)
34 dager til UL termin... (10.feb)

Jeg har mest tro på min egen utregnede termin! Nå gjenstår det bare å se hva som blir datoen... Synes det er helt greit om baby'n bestemmer seg for å komme snart nå! Jeg begynner å bli litt lei av den store magen! Begynner å bli sliten i hele kroppen og får liksom ikke hvilt nok, er trøtt og sliten uansett hvor mye jeg sover! Skal værtfall bli godt å gå ut i permisjon snart!

Ellers så har vi det meste klart til nurket nå! Må prøv å få vasket opp litt klær i nærmeste framtid og etter hvert pakke sykehusbagen så er vi klare!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥