tirsdag 26. oktober 2010

Hva lider jeg av?!

Tror jeg lider av ett eller annet syndrom! Jeg klarer aldri å ferdigstille noe jeg holder på med! Strikker halvparten åsså begynner jeg på noe nytt... Å noe nytt igjen!
Noen flere som lider av samme syndrom?!

Er jo bare SÅ mye fint man kan lage! Å når jeg kommer over noe jeg kan lage til baby blir alt annet uvesentlig og bare liggende på vent...Nå har jeg en god del uferdige ting liggende OVER ALT + en hel del ting i hodet som jeg ikke har begynt på!

Det nærmer seg jul og julegaveproduksjonen har seil akterut & kjenner jeg meg selv så blir det superstress like før jul for å få ferdig alle gavene! (Er heldigvis i rute med de kjøpte gavene for en gang skyld!) Har prøvd å kurrere meg selv med å skrive liste over ting jeg skal gjøre ferdig... MEN!

Det er jo så mye hyggeligere å lage det som man har lyst til akkurat der og da! I tillegg jobber jeg dagtid nå noe som gjør at jeg har mindre fri enn vanlig til mine hobby aktiviteter! (bare 3 uker igjen nå så blir det skift igjen =)

Tror jeg må publisere denne lista mi her på bloggen så jeg får ett litt større press på meg til å bli ferdig! (Ikke i prioritert rekkefølge...)

* Grått teppe heklet i staver (mangler kanten rundt)
* Nissebarna (nissegutt mangler genser, nissejenta skjørt & genser)
* Ullbukse til baby i striper & hjerter ( 50% ferdig)
* 2 par røde grytkluter (ikke begynt på)
* 2 langluenisser (ikke begynt på)
* 1 vinveske (strikket ferdig men ville ikke tove!! Må lage en ny)
* Fanakofte til meg selv (begynt på, men rakket opp igjen...)
* Hvitt calorimetri (ikke begynt på)
* Firkanttføler str. 41 (ikke begynt på)
* Solan (65% ferdig)
* Hentesett i bomull (gjøre ferdig buksa & lua + jakka som ikke er påbegynt)
* Snønissebarn (ikke påbegynt)

Så får vi se da, hva som blir ferdig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥