lørdag 30. oktober 2010

Baby strikking

Jeg strikker og strikker, men kommer ikke av flekken! Synes det gikk kjempefort å strikke beina på denne buksa, men etter at jeg satte begge beina inn på samme pinne føles det som om jeg strikker og strikker på samme flekken! Har enda igjen 5 cm før jeg skal begynne på ett nytt mønster på denne buksa! Målet var egentlig å bli ferdig med hele buksa i helga, men det kan jeg bare glemme! Skal være fornøyd om jeg kommer meg opp til dit hvor jeg kan begynne med nytt mønster!

Tynt garn og tynne pinner er noe herk å strikke med, men baby får en veldig deilig bukse ;0)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥