lørdag 10. juli 2010

Helg!

Ramlet innom ett garnsalg tidligere i uka! Var innom garnbutikken for å kjøpe noe garn til ett teppe og jammen hadde de -30% på all bomullsgarn fra Drops! Heldige meg! 20 nøster Drops Ice til 350,- *Hurra for salg!* Har begynt på teppet, må vel få det ferdig iløpe av helga =)

Ellers har jeg pyntet litt til helga; kjøpte vase & steiner på IKEA og Rema 1000 hadde liljer, 4 stk til 120,- og vips ble det både pynt å godt lukt i stua!

Ellers så har vi fått inn all veden i boden! Ken Tommy har vært kjempeflink å holdt på alene både i går & i dag! (ble nåkk med en dag med vedarbeid for meg) så i dag har jeg ryddet bort søppel å rot istede! HAMOS har åpnet for at man kan levere alt av søppel gratis! Så det ble ett lass med papp & papir, bobleplast, plast & isopor! Deilig å få kastet noe av rotet som samler seg opp...

God Helg alle sammen & nyt sommerværet!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥