torsdag 27. mai 2010

En liten oppdattering fra meg....

Dagen i går var bare en eneste stor "daffe dag"! Fikk besøk av Hanne rundt lunch tider, kjempekoslig! Klokka gikk super fort og hele dagen gikk med til slarv & sofa kos ;0)

I går kveld ble det en runde i solarium for å få litt farge... Finnes jo ikke sol ute for tia, så da må man bare skaffe brunfargen på en annen måte! De nye putetrekkene som jeg hadde bestilt fra H&M kom også! Endelig! Du kan lese om det i dette inlegget.

I dag våknet jeg til knallsol og 16 grader! Satte brøddeig og farget håret mens deigen hevet. Slengte brødene inn i ovnen, heiv meg på sykkelen og syklet ned til butikken for å kjøpe noen pakker gjær. Hjem å ta ut brødene fra ovnen, knadde sammen en ny deig og begynte med klesvasken...

Dagen i dag må ha veid opp fpr gårsdagens daffe dag! Til tross for 8 nybakte brød, hårfarging, sykkeltur og grilling har det vært litt tid til strikking i sola & litt løvetann bekjempelse på plena...

Noen som har lyst på løvetann?! Vi har nemlig maaaange kvadrat å donere! Bare å ta kontakt! Prøvde å gi bort en smekkfull blå IKEA pose til nabojenta, prøvde til å med og lokke med "gratis mat til kaninen" men det gikk ikke det heller! Får vel bare sitte her med løvetanna da!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥