lørdag 24. april 2010

Vår = Loppis!

Jobbet nattskift natt til i dag, sov 3 timer & sto opp for å dra på loppis sammen med Rikka...Var tidlig ute og sto å ventet til dørene åpnet denne gangen! Var masse bra lopper og prisen var det heller ikke noe å si på!

Her er dagens fangst + ei mor & barn stålampe
(Trykk på bildet for å se i større format)

Fant ei talerkenhylle, en trippel pidestall, ett medalje skjole, ei kari trestakk bilderamme, en hvit rund heklet duk, 9 øl glass, ei blomsterpotte, ei stålampe (mor & barn), en trearmet lysestake i sølvplett, 2 sett med 6 glassbrikker i hver, den ene i sølvplett den andre i glass & sølvplett, en singel lysestake i sølvplett, ei lita skål/askebeger i glass og sølvplett, ei stor skål med ei ilfast skål inni/m lokk i sølvplettog ei lita skål i sølvplett, ei kurv i shabby schick stil. Hele fangsten kom seg på under 300,-

Nå er jeg ikke sikker på at alt er i sølvplett, men sølvpussen får kjørt seg på mandag, det er helt sikkert! Da blir det maling & pussing av loppis funn!

Må pusse og ordne tingene litt mer før det blir flere bloggebilder =) Nå er det på tide med en dupp for min del! 3 timer søvn blir for lite for meg når jeg skal på jobb i natt igjen!
 

2 kommentarer:

  1. Eg kunne tenkt meg å gå på loppis og, men slikt er det ikkje mykje av her eg bur.
    Skulle kosa meg med å gå å sjå etter skattar :)
    Du har funne mykje lurt der.

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se når det er "ferdig".

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥