fredag 12. mars 2010

Ønskeliste

Man kommer på små & store ting som man trenger eller ønsker hele tiden uten å tenke bevist på det. Og da går det som regel i glemmeboka, helt til neste gang man får bruk for det...
Så denne lista blir nokk meste som en liten huskeliste for meg ;0)
Lista blir å finne på høyre side i bloggen min!

Dette er noe av det jeg ønsker meg:

Fiskespade
Kompaktakmera
Hemnes seng, 180cm
Akvariefisk,planter & røtter
Strykestativ
Amway kasseroller
Askesuger
Eggkoker
Kjøkkenmaskin
Sengesett, English rose 140 x 220cm hvit
Hemnes drageseng
Badstue termometer i tre
Hemnes drageseng fra IKEA & English Rose sengsett fra KID

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥