tirsdag 23. mars 2010

Maling av stua...

Da har jeg endelig fått malt den gule stua vår! Ken Tommy'n var så flink å maskere over alt så da var det bare for meg å gå løs med malinga da jeg våkna på fredag! Etter litt fram og tilbake med fargevalg ble vi någenlunde enig i å gå for fargen "Fabrik" en gråfarge med ett lite skjær av blå i. Jeg for min del hadde mest lyst på en kremhvit farge, men Fabrik ble det...

Etter ett strøk med sperregrunning og to strøk med Green Room maling var jeg endelig ferdig, og fargen ble LANGT ifra slik som fargekartet viste!! Stua ble "babyblå"! Kan si vi ble en smule skuffet begge to.... Men den får jammen meg bare være babyblå til vi skal pusse opp kjøkkene/stua ordentlig med ny innredning & nytt gulv når den tid kommer!

Prøvde å ta ett bilde av den blå stua vår, men på bildet ser fargen grå ut... Har igjen å male vinduene, taklister og en dørkarm enda! Sjikkellig drittarbeid! Har begynt på gardinbrettet, så får vel fortsette med det i morgen =)

Blir vel kanskje bedre når vi får malt ferdig alt....


Gråblå stue som ble blå....

Maling av gardinbrettet

Fint? Måtte nesten ta vare på dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥