onsdag 17. mars 2010

Noen småting igjen tilsalgs


Lite aktivitet på salgsfronten for min del i det siste! Har strikket & heklet ting som jeg har fått bestilling på i tillegg begynner bursdagene å rulle avgårdet, så det har blitt noen ting i "gaveskapet".

Er det noe du ikke finner på siden som du kunne tenkt deg å kjøpe? Jeg lager div. småting på bestilling!
Send en mail eller ring meg :0)

Har fremdeles noen ferdig lagde grytkluter & prinsessepannebånd igjen! VM-luene er desverre revet bort før jeg rekker å legge de ut på nett...


Disse er heklet i PT Sumatra
Ett par blå, ett par lyseblå & ett par i beige/gull, ca. 22 x 22cm /m hempe
150,- per par ink. porto

Disse er heklet i Paris, lime grønn med svart kant
ca. 20 x 20cm /m hempe
150,- ink. porto

Disse er heklet i PT sumatra
De blå er dobble, ca. 22 x 13cm/ m hempe
De stripete er i blå, turkis og svart, ca. 20 x 20cm
150,- per par ink. porto

Disse er heklet i Paris
Ett par blå & ett par lilla, ca. 22 x 22cm /m hempe
150,- per par ink. porto

Strikket & tovet pannebånd.
Finnes i fargene rød, gul og rosa.
2 forskjellige str. ca. 4-6 år og 6-8 år
100,- ink. porto

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥