mandag 4. januar 2010

Krystallanheng

Jeg hadde planer om å strikke litt i dag også, men istede ble det trening rett etter jobb, middag og skuring av bad.... Hater virkelig å vaske bad, men hadde lokkemiddel som ventet på meg etter endt vasking! Mine krystallanheng fra Panduro hadde kommet i posten! Synes disse er så utrolig fine at jeg måtte ha 18 stk....

Har du lyst til å lage slike? Du finner di her

Mine henger foreløpig på juletre som pynt
Regner dette som ett produkt jeg...


Produkt Nr. 4 - 18 Krystallanheng


blogglisten



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥