mandag 18. januar 2010

Ikke mye som skjer...

Lite spennende å fortelle egentlig! Jeg har begynt å pakke saker og ting, siden vi får nøkkelen til det nye huset til helga! Fikk bakt 4 brød i dag før jeg dro på trening og nå er vi akkurat ferdig med middagen!

Var innom blogglisten.no i sted for å se hvor mange treff jeg har hver dag, og det er helt utrolig! Sist jeg la ut ett innlegg hadde jeg 85 treff samme dag! Gøy å blogge når det virkelig er folk der ute som er innom å leser og legger igjen komentarer. Tusen takk til alle besøkende!

I tillegg til trekningen blandt alle komentarene på innleggene mine vanker det en premie til besøkende nr. 20 000! Den heldige vinneren må selv følge med og sende


Noen av flyttekassene...


blogglisten

1 kommentar:

  1. Uansett, det er nok spennende for dere som skal flytte i et nytt hus- blir spennende for oss som ser innom etterhvert, for du viser vel frem "ny huset" etter som dere kommer i orden?
    Ønsker deg gode arbeids økter i flyttesjauen!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥