fredag 25. desember 2009

Julaften

Vi feiret julaften hjemme hos mamma & pappa i godt selskap med min søster, bæstemor & bæstefar, svigermor og min samboer's lillebror.

Julaften startet som vanlig med koslige julefilmer på TV og nattisen på, etterfulgt av en god frokost og julespilling i kirka. Etter kirka måtte julebladene fram, noen nye og masse gamle blar fra tidligere år! Julemiddagen ble som vanlig ribbe med sprø svor/m tilbehør, kaffe og kaker.
Julegavene ble åpnet og tror du ikke nissen kom i år også!

Ønsker dere alle en trivelig romjulstid.

Middagsbordet på julaften, dekket til 9

Juletræ med en hel haug med pakka!

Mamma's amarylis kom ut til jul

Litt mer julepynt

Julebladene


blogglisten

2 kommentarer:

  1. God jul til deg også!!
    Høres ut som om at dere har hatt en trivelig julaften.
    Juleklæm fra Loppa.

    SvarSlett
  2. Jeg likte bildet av juletreet med alle gavene! Har bestandig hatt inntrykk at vår haug er abnormt stor i forhold til andres, men nå vet jeg at det finnes en til som matcher vår :-)
    Lekre grytekluter du hekler, de ser utrolig jevnne og fine ut.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥