fredag 18. desember 2009

Ei uke igjen til jul....

Det går fort mot jul nå! Jeg gleder meg! Alle gavene er ferdig laget/ handlet inn og nesten alle gavene er ferdig pakket inn, julebrevene er postet og vi er snart ferdig med all rydding, vasking og pynting til jul! Tok julepyntinga tidlig i år siden jeg skal jobbe stortsett hele advendten, jula og romjula... Ser muligheten for ei hvit jul i år også, gradestokken krøyp ned mot - 10 grader i dag, men det spørs om det ikke bare er forbigående...

Ellers så fikk jeg en bekymringsmelling fra min lillesøster om at hun ikke hadde sett noe til kolakakene i år! Hihi! Slapp av, de ble lagd i går og er i boks ;0) Tenkte jeg skulle få tid til å lage noen glass med brente mandler før jul også. Julegodt må man ha! Ellers var jeg en snartur innom bruktbutikken i går og kjøpte med meg noen Norgesglass, det ble hele 5 to-liters glass! De er så fine til å ha div. julepynt, julegodt og andre ting i :0)

blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥