mandag 21. september 2009

Endelig er arbeids uka og hælga over!

Føler det blir velfortjent å legge hodet på puta i dag etter 72 timers arbeidsuke! Hadde det ikke vært for ei verkende tann hadde denne helga gått 100% fortere! Meeen, må vel bare krype til korset å ringe tannlegen når de åpner i dag! Ikke serlig gøy å våkne på lørdag med en sinnsyk tannpine, å vite at man må minst må vente til mandag før noen kan fikse smertene! Tenker meg den tanna kommer til å koste meg noen lapper ja....

Har lovt meg selv ( og dere som leser bloggen min) å blogge litt mer enn jeg har gjort hittil....
Kan vel ikke si jeg har blogget så ofte som jeg hadde planer om da jeg opprettet denne blogen.
Jeg har vel brukt "skippertak" funksjonen å pøst ut en hel haug med innlegg når jeg først har satt meg ned for å blogge.... Så fra nå av skal jeg blogge så fort jeg har noe på hjertet ;0)

Det var vel det jeg hadde for i dag, god natt alle sammen, eller god morgen for dere "vanlige" folk som snart skal stå opp for å dra på jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar! Det setter jeg pris på! : ) Ris er veien til forbedring, ros er anerkjennelsens trygge sti.

Dersom du ikke har egen blogg, kan du velge "kommenter som anonym", men skriv gjerne navn :0)
Ha en fin dag!! ♥ ♥ ♥